WE FOUND THINGS TO DO

Det kändes inte okej när klockan ringde kl 5 idag haha. Usch va tidigt! Och dessutom fick jag sms av Emma som sa att hon och Robin va sjuka och att hon inte skulle med till jobbet. Asså sån otur! Här har jag taggat för att slippa åka till jobbet själv. Vi har inte jobbat ihop sen i början av december .. Emma om du är sjuk på fredag när vi ska jobba 13-22 så blir det synd om dig! Tänker ju inte jobba den dåliga tiden ensam haha.
 
Jag är inte speciellt sjuk idag men mitt knä har gått sönder igen. Hade lite ont igår men idag är det mycket värre. Jag kan knappt gå i trappor och det värker hela tiden. Inte kul alls. Glömde dessutom ta på mitt sånt, knäskydd? Säger man så? aja, ni förstår. Det är ju inte mycket att göra, får bara försöka vila knät genom att hålla det stilla.
 
Nu är det jobb hela långa dagen, fram till klockan 2 hihi. När man slutar så tidigt så väger det faktiskt upp att jag behöver vakna tidigt.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide