TONIGHT I´M COOKING DINNER

Jag vaknade 7 idag med haha vad är mitt problem? Sitter och äter mango med keso samtidigt som jag tittar på greys anatomy och gråter ögonen ur mig. Hur kan en serie va så fruktansvärd att jag gråter vid nästan alla avsnitt? Det börjar bli löjligt nu liksom. 
 
Tänkte spendera min dag hemma med bebisarna och bara mysa. Ska iväg en sväng och handla lite bara, för ikväll är det jag som står för maten. Det blir min favoriträtt hetkyckling! Asså det vattnas i munnen redan nu! Tänkte svänga förbi bodyshop när jag ändå är ute och åker. De släppte en ny kollektion idag med doften blåbär. Jag är inte helt övertygad haha kan inte direkt föreställa mig hur de ska dofta. De är jag märka sen iaf!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide