SNART ÄR DET BYE BYE LÄGENHETEN

Idag var det ju besiktning av lägenheten som sagt. Allting gick bra, vi ska ta bort några kabellister bara. Sen ska en tapetserare komma till lägenheten och fixa lite och de får vi tydligen bekosta. Känns lite segt ändå. Jag menar, var tanken att vi inte skulle sätta upp någonting alls på väggarna? Skit samma det är som det är och snart är vi av med lägenheten!
 
Patrik och jag åt lunch efter besiktningen på Amazing Thai och det var så himla gott! Därefter var det dags att traska vidare till jobbet. Känner mig så himla trött nu, hur ska jag orka gå upp klockan 6 imon? Tur för mig att det är hyffsat lugnt idag och det är bara 5 timmar kvar haha.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide