RIKTIGT TRÖTT MÅNDAG

Trodde att någon skämtade med mig när klockan ringde imorse. Halv 8 ringde den vilket inte är så tidigt men när man vant sig vid att vakna 10-11 så är det supertidigt haha. Blir helt svettig när jag tänker på att klockan ringer kl 5 imon oooooh. Kommer gå och lägga mig direkt när jag kommer hem sen ikväll. Patrik och jag var på middag hemma hos mamma och pappa igår tillsammans med patriks familj. Vi åt god middag och pratade hela kvällen tills klockan blev 12 och jag ville hem och sova hihi. Tror jag somnade nästan direkt när jag la mig i sängen.
 
Och jag måste bara säga att det känns lite orättvist att jag ska behöva jobba idag när alla andra är lediga haha. Jag måste verkligen bli bättre på att kolla efter röda dagar i almanackan och boka mitt schema därefter. Har även helt glömt att jag måste köpa en ny almanacka, min räcker veckan ut men sen är den slut. Har kikat nån gång innan efter en men alla är bara konstiga eller fula haha. trött man blir
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide