PIZZABREAKIE

Jag har haft dumma mardrömmar under hela natten. Har blivit jagad och halvt uppäten haha. Vaknade vid 9 och nu har jag precis ätit frukost. älsklingen kom hem igår med min favorit pizza från min favorit pizzeria. Ni skulle sett mitt leende haha, jag blev så himla glad. Fanns pizza kvar som jag åt till frukost nyss, det var supergott! Perfekt frukost till stackars mig. Knät är inte det mista bättre trots att patrik smörjde in och lindade det igår kväll. Tror att jag ska ta mig ett bad eller iaf en dusch så borde de mjuka upp knät lite. Sen får jag nog smörja in det igen och linda det. Tänker inte lämna lägenheten idag för jag ska vila, vila och vila lite till hihi. För imon så har jag bestämt att mitt knä ska va bra igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide