MY SICKNESS

Måste bara säga att jag har ett beroende. EN SJUKDOM. Träffade Cissi förut på Kungsmässan, vi fikade och tittade även i affärer. Hittade äntligen en almanacka! Men ... tro fasiken att jag var tvungen att gå in på bodyshop. När jag går in på bodyshop kan jag då låta bli att köpa något? NEJ SÅKLART INTE. Kom ut med två bodyscrubs, den ena doftar mango och den andra persika. Tur för mitt konto att jag hade massa rabatter så jag behövde bara betala för en. Men endå! Jag måste sluta gå in i varenda bodyshop butik jag går förbi! Kan någon hålla fast mig nästa gång jag går förbi en bodyshop butik!? haha
 
Åkte till gamla lägenheten därefter och nu är vi helt klara! Hela lägenheten är tömd på saker och skinande ren! Imorgon är de besiktning av den och sen kommer jag aldrig åka dit igen! Oh kommer kännas så skönt. Efter besiktningen är det jobb till klockan 22. Känns helt okej ändå, ska passa på att fylla upp nya almanackan mellan samtalen hihi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide