I LOVE PIZZA

Jag har inte haft någon lust att uppdatera alls efter min helveteshelg + måndag haha. Ibland har man ju en dåliga dag på jobbet men 4 dagar i rad!? Höll på att skjuta mig själv där ett tag asså. Men efter två lediga dagar känner jag mig som en ny människa. Igår tittade jag på filmen frost typ 4 gånger haha, älskar den! jag blir så lycklig.
 
Slutar jobbet vid 4 och dagen har gått fint hittills. Åt pizza till lunch för en stund sen, rester från igår. Det gjorde typ min dag haha, nobody can bring me down! Förutom om tågen inte går sen när jag ska hem på grund av snöstormen. haha ja uppdaterar sen och berättar hur de går.
 
Aww this is meltinv my heart💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide