HALLÅ LÖRDAG

Är det någon gång man vaknar upp och känner sig pigg och utvilad? haha har nog aldrig hänt. Kom hem igår vid 11 tiden och jag gick och la mig i sängen direkt. Tror jag däckade på 2 sekunder. När klockan sen ringde vid 8 trodde jag att det var ett skämt. Fick knappt upp ögonen! Men jag lyckades så jag hämtade Emma och sen åkte vi till jobbet där vi sitter nu. Jag glömde att ta med mig frukost men bästa Emma hade med sig två mackor så jag ska få en hihi.
 
Direkt efter jobbet idag ska jag på kalas för patriks morfar som fyller år. Jag blir lite sen eftersom att jag slutar när alla ska vara där men aja. Jag kommer säkert dit mitt i maten haha. Oh jag måste bara säga det att detta året inte börjar bra haha. Inte som jag tänkt mig iaf. Jag va sjuk men jag lyckades bli frisk nästan helt. Sen gick mitt knä loss och nu när knät nästan är bra så har jag fått svinont i halsen! Jag kan knappt dricka för att de gör så himla ont. Gör till och med ont när jag gäspar .. Fick med mig en hel karta med strepsils som jag hoppas lindrar halsen för hur ska jag annars kunna äta upp Emmas macka ? haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide