FANCY PANCY

Hallå, sista arbetspasset innan helgen och de känns grymt! Helg är verkligen välbehövt efter denna veckan. Jobbar med åsa idag och emma skulle egentligen jobbat med oss men hon har mått dåligt hela natten så hon fick stanna hemma idag. förhoppningsvis kanske vi ses ikväll ändå! Det va inte lätt att gå upp 5 imorse men nu när klockan är 9 har jag lyckats piggna till. Ovanligt för mig för jag brukar inte piggna till innan lunch annars haha.
 
Igår var det en jätte lugn dag på jobbet och det verkar som att denna dagen blir likadan. så skönt! Sitter och funderar på vad jag ska göra med mina naglar på söndag. Har varit inne på allt möjligt men nu lutar det åt naturella och att ha någon nagel med guldigt glitter eller guldiga stenar. Inspon är självklart bilderna nedan.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide