ENHETSDAG

Är så trött att jag snart somnar här på fläcken. Tänker gå och lägga mig nu nu nu! Vill bara berätta om min dag. Har haft enhetsdag med jobbet och .. nja det va intressant ibland och andra gånger ville jag bara somna. Vi åt lunch på hotell Lisebergs restaurang och det var faktiskt jätte god mat. Skönt att slippa gå till 12an som vi annars brukar. Hade båda mina hjärtegull med mig så det var ändå en okej dag. Imon ska jag och Emma jobba 7.30 så jag får åka hela vägen till jobbet och sen hem igen med Emma och hennes pappa. lyxigt att slippa ta tåget. Åsa börjar 6.30 redan så hon skulle passa platser till oss haha. Känns som att de kommer bli en bra dag imon ändå!
Nu orkar jag inte vara vaken mer, natti natti !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide