BEAUTIFUL NAILS

Det blev inga inlägg igår eftesom att jag hade fullt upp! Hämtade Emma vid halv 12 och sen åkte vi hem till Tessie som gjorde våra naglar superfina! Emma och jag var där i över 4 timmar och hade så roligt. Vi har ju inte träffats sen i höstas så vi hade mycket att ta igen! Jag älskar verkligen mina naglar! Känner mig så himla fin. Lite ovant känns det att ha så långa naglar men man kommer fort in i det. På eftermiddagen släppte jag av Emma och åkte hem en snabbis innan jag och patrik åkte hem till pappa för att fira honom! Han fyller egentligen år idag men vi firade igår istället. Grattis bästa pappa!
 
Just nu sitter jag på jobbet och det är rätt mycket att göra ändå. Det är iofs måndag. Efter jobbet åker jag till gamla lägenheten för att fixa lite och sen ska jag hem och ta det lugnt resten av kvällen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide