YEAH .. LETS GO TO SLEEP

Fy vad dåligt jag mått idag. Har mått illa mestadels av dagen och även haft ont i magen. Japp, jag har fortfarande ont i magen. dag 5.. Är ledig från jobbet idag och det är så himla segt att behöva gå upp vid 7 på sin lediga dag. Åkte till vårdcentralen för att ta cellprov. behöver jag ens säga att jag inte vad överlycklig? Det va även lite svårt att hitta dit trots gps och när jag väl hitta dit och skulle betala för parkering, tog de inte kort i automaten... hade bara en enkrona i plånboken och man va tvungen att lägga i minst en 5a. Så jag betalade inte alls och bara hoppades på det bästa. living on the edge liksom men jag klarade mig haha. 
 
Ska snaaaart lägga mig, ska bara se klart matlagningsprogramet. ja, jag älskar matlagningsprogram trots att jag inte kan laga mat själv, inga konstigheter. Imon ska jag till gymmet med åsa och emma. Har ingen plan alls på vad jag eller vi ska köra men det löser sig. är peppad på allt! Vi kanske kör igenom hela kroppen då. preggodamen får ta det himla lugnt asså! hööör du vad jag säger till dig eller. 
 
Måste säga att jag pratade med pappa nyss. han och mamma kom hem från gran canaria (säger jag fel ställe igen så dör jag) och de har haft det jätte bra. mina föräldrar är i 50års åldern och tydligen va de yngst och snyggast på hotellet haha. vädret hade varit som svensk sommar typ och de låter ju hur underbart som helst! Längtar så jag spricker till vår och sommar, jag behöver värme inte mer kyla och regn. men det är kanske min tur att dra någonstans snart hihihii. mer än så säger jag inte för jag vet inte riktigt vilka som läser min blogg. ni får veta sen. 
 
Nu ska jag gå och dö lite i min säng tillsammans med min mage som är så svullen! emma, jag har nog fasiken nästan lika stor mage som dig! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Finns inte en chans att du är lika stor om maggen som jag är :P Och det gick ju asbra på gymmet?! Hihi. Lövyou


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide