SÖNDAGSJOBB

Bara för att jag jobbade så missade jag matchen idag! Va tvungen att uppdatera mig via Aftonbladet, Patrik och Emma hihi. Inte nöjd över resultatet kan jag säga men jag kan inte direkt säga något om spelet eftersom att jag inte fick se nåt. Men det va helt dött medan matchen var haha, hela Sverige tittade tydligen så de va skönt med extra rast! Ligger i soffan nu och är så trött. Vill sova lite nu men då lär jag nog inte somna ikväll. Ledig imon iaf och den ända planen jag har är att tanka bilen haha. Blir nog en sväng förbi kungsmässan när jag ändå är ute. Kan ju inte bara åka iväg för att tanka bilen liksom. Så konstig är jag inte vill jag lova 
    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide