SISTA TISDAGEN 2014

Sista tisdagen 2014 har jag spenderat med Cissi. Vi möttes upp utanför liseberg och därefter tog vi en runda därinne. Idag har det varit super tråkigt väder, kallt och massa dimma men trots det hade vi en mysig dag. Cissi spelade på några av godishjulen och vann två stjärnvinster! Oh vad avundsjuk jag blev och samtidigt lite lättad över att det inte var jag som vann haha. Jag försöker bli av med allt onyttigt här hemma så att all bra och nyttig mat får plats men det är inte det lättaste. Efter liseberg åkte jag en snabbis in till stan för att korta armbandet till min klocka och jag gick även in en sväng på Lush. Lush ligger ju bara i stan så man får passa på att gå in när man väl är där och jag hade ett presentkort som jag var tvungen att använda upp hihi. Köpte bara en ny burk med Ocean Salt, som är min favoritprodukt från Lush. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide