SENASTE

Efter att ha varit sjuk i en vecka så känner jag mig äntligen frisk! Ska jobba imon och det känns faktiskt lite roligt, ska bli skönt att slippa att bara umgås med mig själv för jag blir tokig. Men det är bara 10 jobbpass kvar innan nästan 2 veckor semester!
 
I helgen har jag varit ensam, eller inte ensam men patrik har varit iväg och jagat. Han borde komma hem när som helst.  I fredags så gjorde jag inte mycket alls men i lördags spenderade jag min kväll hemma hos Emma tillsammans med henne, åsa och anton. Vi tänkte passa på att umgås så mycket som möjligt eftersom åsa åker till australien och blir borta i en evighet. Idag åkte jag till mamma och pappa och därefter åkte vi hem till farmor och fikade. Har inte träffat farmor på jätte länge så det var himla mysigt. Pappa och mamma har ju varit i London för typ 2 veckor sedan och de hade köpt med sig presenter till mig och patrik. Till mig hade de köpt en ansiktsrengöring från Philosophy och jag blev överlycklig haha. Det är inte svårt att göra mig lycklig alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide