NYÅRSAFTON

Har precis kommit hem efter nyårsfika tillsammans med min familj och farmor. Det har nästan blivit tradition att ses på nyårsafton och umgås. Så himla mysigt att få avsluta året ihop eftersom att vi firar på olika håll vid 12 slaget. Vid klockan 6 skall Patrik och jag tillsammans med Michael hem till Ankan och Hanna för att äta middag och fira nyår tillsammans. Känns perfekt att få starta det nya året tillsammans med mina fina vänner! 
 
Nu är det bara timmar kvar tills det är dags för ett nytt år. Jag har alltid älskar nyår, att få ett avslut och kunna starta någonting nytt. Jag älskar känslan av att vara klar med det jag gjort och kunna gå vidare. Jo föresten, har ni några nyårslöften? Jag har bestämt att jag inte ska ha några nyårslöften i år men däremot ska jag ha nyårsmål. Jag har funderat på vad jag gjort under 2014 och kommit på vad jag behöver lägga mer energi och tid på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide