MELLANDAGSREA

Någon som handlat på mellandagsrean? Det har jag idag och det var kaos haha. asså något av det värsta jag vet är att gå i butiker och knö med 1000 andra personer. Jag kom inte ens in på Gina Tricot! Trots det fick jag tag på två ansiktsprodukter, två bodyscrubs från bodyshop och ett par nya skor! Äntligen har jag köpt ett par låga Johnny Bulls, har ju tjatat om att jag velat ha ett par hela hösten och nu äntligen blev det av! Har alltid tyckt att de är så dyra men nu fick jag ju presentkort av Patrik så då slapp jag betala allt själv. 
 
Imorgon så kaaaanske jag ska till frölunda torg och knö med alla där. Fick en klocka av Erik i julklapp som jag behöver korta armbandet på. Ska även se om jag kan ta mig in på Gina Tricot där, tveksamt, för det är en tröja som jag spanat in! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide