GOD JUL

God jul mina fina vänner! Hoppas ni har haft en lika mysig julafton som jag. Dagen började med paketöppning hos mamma och pappa. Därefter åkte vi hem till farmor och åt julbord tillsammans med min släkt. Senare på eftermiddagen åkte vi hem till Patriks föräldrar där vi åt julbord nummer 2. Höll på att dö matdöden haha, så mätt! Jag och Patrik var hemma vid klockan 1 på natten! Imorse gick vi upp i tid för att åka hem till Patriks föräldrar igen för att äta jullunch tillsammans med hans morfar och hans tant eftersom de inte var med på julafton. 
 
Efter lunchen åkte jag och Patrik och köpte en dator till honom och vi gick även in på Ica för att handla lite till middagen i kväll. Behöver jag ens säga att det blir sallad till middag? Haha jag är så sjukt trött på mat och speciellt julmat, efter 4 julbord + jullunch har jag tröttnat! Nu vill jag inte se julmat förens nästa jul! Är faktiskt riktigt glad över att julen är över för nu är jag redo för ett nytt år! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide