STÄDTANT

Jag har verkligen städat heeela dagen! Herregud vad skitigt vi haft det haha. Det var katthår ÖVERALLT. Vi har ju en robotdammsugare som är grym på att fånga upp katthår men den har varit på lagning nu i 3 veckor (hur jäkla lång tid ska det ta!?) så det är svårt att få upp allt. Den vanliga dammsugaren får inte upp det och när man våttorkar känns det bara som att man drar runt håret men men nu är det någorlunda bra iaf. Mitt i städningen tröttnade jag, haha såklart, så jag åkte till Ica och hämtade ut två paket som innehöll massor av schampo, balsam, hårinpackning och ansiktsmasker. typiskt mig eller hur. men eftersom att det kom massa nytt så rensade jag faktiskt i badrummet så att allt fick plats. Skönt att bli av med en del grejer som var gamla och bara stod och skräpade. Nu väntar jag bara på att Patrik ska komma hem, vilket borde vara vilken sekund som helst så skall jag påbörja middagen. Glömde bort att äta lunch så jag är redan sugen på middag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide