STORSTÄDNING

Eftersom att vi har rätt lite att göra på jobbet idag, jämfört med alla andra dagar, så jag har storstädat i mitt skåp. Har behövt att städa mitt skåp sen i julas liksom men det har inte blivit av. Jag har upptäckt att jag gillar loka. Hade ett 10-tal loka flaskor och en colaflaska i skåpet haha. Och de flesta "lokorna" hade smaken hallon/lime så den verkar vara min favorit. Hittade en loka med smaken pepparkaka från i julas också. Kommer inte ihåg om jag tyckte att den var god eller inte .. jag har för mig att den var okej, just för att den smakade jul haha. Dessutom hittade jag flera förpackningar med proteinpulver och en påse med te. Note to myself, sluta spara på all möjlig skit!



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide