LAGOM TISDAG

Känner mig lagom trött idag alltså! Vet inte vad som hänt med mig men jag har börjat få svårt för att somna i tid på kvällarna. Brukade somna vid 9-10 som var perfekt haha men nu somnar jag vid 12-01 så jag är ju dötrött varje morgon. Jag dricker verkligen en celsius varje morgon jag jobbar så jag ens kan prata med folk. Måste ändra detta!

Slutar 14.30 sen och hur skönt är det inte att bara jobba 7 timmar på en onsdag!? Hur skönt som helst ska jag säga! Efter jobbet är planen att köpa nya jeans eftersom jag gjort sönder mina enda blåa jeans som jag äger haha. Jag har försökt att sy dem men tydligen är jag inte speciellt bra på att sy .. så nya byxor blir det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide