ELMUSTACHIO

Kan ju säga direkt att jag inte gjort ett skit i helgen. Min rumpa har varit placerad på samma plats i soffan både lördag och söndag haha. Behövde väl en sån helg antar jag, har varit så mycket med andra grejer att jag bara behövde en paus. Jo! Åkte till djuraffären igår för att handla mat till katterna och självklart kommer jag och patrik ut med miljoner andra saker haha. Köpte massa leksaker för att underhålla bebisarna med och den som är bäst enligt Frank är en tunnel. Ni vet en sån tunnel i typ .. galon? En sån utdragbar iaf. Han tar sats från ena sidan av rummet, springer allt vad han har och slänger sig in i tunneln. Men eftersom att han alltid går med svansen rakt upp så fastnar han och blir förbannad haha. Det är helt sjukt roligt, ska försöka få med de på film.
 
MEEEEEEN HALLÅ, borde ju startat inlägget med att elmustachiobästis fyller gammal idag! Grattis bästaste bäste vän. Så himla trist att jag jobbar hela långa dagen och inte kan komma förbi med tårta! Förhoppningsvis har du, mästerkocken, bakat en själv som du mumsar på nu hihi. loveyou<3


 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA! Såg detta nu ju. Tur att vi är så jävla snygga elmustaschiobästis! LOVEYOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide