VI MÅSTE HÄRIFRÅN, DEN HÄR STADEN DRAR NER OSS PÅ BOTTEN AV ÅN

Oj det blev visst inget inlägg igår haha. Skrev ett kort inlägg men glömde trycka på publicera .. Igår så jobbade jag på stationen iaf. Och eftersom att det var söndag och ösregn hela dagen fanns det typ inget att göra. Dagen sniglade sig förbi men det var helt okej. Skönt att få göra någonting annorlunda.
 
Somnade nästan direkt när jag la mig i sängen igår, va så himla trött! Vaknade dock vid 8 eftersom Frank bestämde sig för att sova med mig i sängen. Och han snarkade så sjukt högt! haha han låg och snarkade mig rakt i örat så det gick ju inte att somna om. Han brukar alltid gå upp ur sängen när jag går upp men han vägrade. Jag gick upp och han låg kvar och snarkade i sängen haha den lille goingen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Triiixi

Får vi jobba på stationen igen?! :D ÖVERLYCKLIG i så fall!!

Svar: Ja nu får vi äntligen vara där! Tror att vi körde igång med det i lördags =)
sara engström

2013-09-24 @ 11:26:55
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide