TORSDAG/FREDAG

Hade ingen tid att blogga igår. Va tvungen att åka med Gustav till veterinären för någonting är fel på hans öga. Så nu ska han får ögondroppar två gånger om dagen i en vecka och sen får vi se vad som händer. Gustav hatar att åka bil och han gillar inte främmande människor direkt så det va otroligt jobbigt för honom att åka till vererinären och tillbaka. Han va helt slut när vi kom hem men blev lite gladare när han fick blötmat att äta. Frank va också jätteduktig, han har ju aldrig varit hemma själv innan men de va inga problem =) 
 
Efter veterinär besöktet åkte jag och Patrik för att titta på ytterligare en lägenhet. Och jag tror att det kan vara den. Lägenheten för oss. Men saker och ting har gått åt skogen innan så jag hoppas inte på något haha. Ska istället åka till Ica och handla för att tänka på annat. Tänkte åka in till stan också men det är så mycket byggen just nu så får se om jag orkar senare eller om jag tar det en annan dag. Jobbar hela helgen så de kan va skönt att ta det lite lugnt idag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide