SÄMSTA TORSDAGEN

Någonting känns helt fel med mitt huvud. Jag är inte alls med idag. Jag är så himla seg. Jag kan prata med någon och helt plötsligt glömma bort vad det är vi pratar om. Dricker en celsius nu så ska se om jag kommer igång bättre efter det. Glömde ta med mig mat till jobbet också så fick gå till 7eleven och köpa nån färdig rätt nu på rasten. Fy va hemsk det är att känna sig helt förvirrad. Kanske beror på att jag inte alls är van att jobba kväll och jag brukar få sova mer än jag gjort sista veckan. Patrik och jag har gått upp tillsammans sista veckan för att ge Gustav ögondropparna. Så när jag slutade igår kl 12 på natten så fick jag ändå gå upp vid halv 6 och ge dropparna. Gick och la mig därefter men man får ingen ro, lyckades somna men hade sjuka drömmar så det känns ändå inte som att man sovit. Blä, jag längtar så mycket till helgen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide