REGNIG SÖNDAG

Tänkte börja med att säga att det inte blev någon uppdatering igår eftersom att jag och Patrik åkte hem till Jenny och Johan för mys och grillning! Vi åt massor av god mat och efter det satt vi och hade de gött i bastun! Vi va alla super mesiga och höll på att dö vid 60 grader haha. Aja vi får basta oftare och lära oss att klara av högre temperaturer!
 
Idag gick vi upp himla tidigt för att titta på hus. igen .. men inga av de hus vi tittat på har jag gillat och dessutom har de alltid varit något fel. Asså snett golv, fuktskador mm. Men detta huset ... DRÖMHUSET. Oh vad jag vill ha det! Men allt ligger ju på banken just nu. Försöker att inte hoppas för mycket för jag vill inte bli besviken om det inte blir mitt. fast jag hade älskat att bo där. men som sagt det är ju mycket som kan gå fel så .. det blir som det blir helt enkelt. 
 
Patrik håller just nu på med middag och jag är så himla hungrig! Det doftar så otroligt gott, det gör mig ju inte direkt mindre hungrig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide