RAINY MONDAY

Patrik pratade just med banken och hejdå drömhuset .. haha aja hade nästan förväntat mig det. Banken tycker inte att vi har sparat tillräckligt vilket jag iofs förstår. men satte över några tusen till sparkontot nu, IN YA FACE. typ. Oh jag kommer drömma om de huset hur länge som helst men de är inte mycket att göra. Det dyker förhoppningsvis upp fler drömhus! Ska spara så mycket jag bara kan nu och då kan vi nog flytta om iaf ett år. Det borde funka tycker jag.
 
Annars sitter på jobbet just nu och går igenom mitt nya schema. Känns som att man ändrat allt. Känner inte igen att jag bokat något av passen haha så det kommer bli rätt mycket kvällar framöver men då kanske jag får jobba med Emma och Åsa lite iaf. Det är ju alltid nåt! Ska ta ett samtal till och sen är de frukost, är så hungrig!
 
Quotes | QuOtEs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide