MYSIGA SÖNDAGAR

Patrik väckte mig vid 9 imorse och därefter drog vi till gymmet. Va inte taggad alls och när vi kom dit ville jag bara hem igen. Men lika bra att göra de bästa av situationen. Det är alltid bättre att få lite träning än ingen alls. Kände inte för att lyfta vikter idag så det blev cardio på crosstrainen. Körde ett "weight loss" program i en halvtimme och därefter intervaller tills mina knän gav upp. Gick till stretchhörnan och körde några övningar på pilatesbollen resten av tiden. 

Nu blir de en stor frukost, är så himla sugen på gröt! Sen ska jag städa och tvätta hela dagen för Patriks familj kommer hit ikväll för att äta middag. Då vill man ha de fint hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide