LONG HAIR , DONT CARE

Så där ja, nu är jag på jobbet igen. Hyffsat nöjd över att komma hit och se den fina röda kön haha. Sitter i ett litet rum med Emma och Martina iaf vilket är skönt. De får mig att må lite bättre. Från ett kaos till ett annat liksom. Patrik började att lägga nytt golv i köket innan jag gick, dvs kaos i hela lägenheten. Det står saker överallt. Men förhoppningsvis blir det superfint när det är klart. Och jag hoppas han är klar när jag kommer hem sent ikväll haha så jag slipper se röran! Orkar inte med stök idag.
 
Har dessutom beslutsångest. Antingen så klipper jag bara bort det slitna topparna på mitt hår ELLER så färgar jag håret mörkare och klipper samtidigt. Att de ska va så svårt att bestämma sig!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide