JOHNNY BULLS

Äntligen har jag ett par Johnny Bulls boots i min ägo! De är så fina att jag knappt vill använda dem haha. De va himla stora i storleken så det blev ett par 36or istället för 38or som jag brukar ha annars. Dessutom gick jag loss lite och tog ett par mörkbruna istället för svarta. Haha wild and crazy! 
 
Ledig från jobbet idag med vilket har varit skönt men de som inte varit kul är att jag och Frank bråkat nästan hela eftermiddan. För nån vecka sen gick Frank på en spisplatta som var på och brände bort huden på trampdynorna. Veterinären gjorde ingenting utan sa bara att vi skulle ha koll på honom så att det inte blir infekterat. Iaf så lekte Gustav och Frank och jag ser att det är blod på hela golvet ... Jag sprang efter båda katterna, som tyckte att det är skitkul att jag jagade dem, och försökte få tag på Frank innan det kom blod i hela lägenheten. Lyckades få tag på honom men att försöka stoppa blödningen var inte populärt så det blev lite kaos. Vid ett tillfälle satte jag mig på golvet och bara skrek typ hahah, jag har inget tålamod! Aja nu är allt lugn och jag har städat bort allt blod så gott det går. Måste tvätta de vita kuddarna i soffan med små fina tassavtryck i blod bara .... suck! Aja så länge bebisen inte har ont så får resten va som det är typ. 
 
Känner mig helt slut nu, ska lägga mig i soffan och ta en kopp te. Ska till gymmet sen men får se om jag följer med Patrik eller stannar hemma. Vill träna men känner att jag börjar bli sjuk, har ont i halsen lite till och från. 
 
#weheartit (jag är för lat för att ta bild just nu)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide