IS IT WINTER ALREADY?

När jag gick upp imorse vid halv 8 så var det 0 gradigt ute! Det är ju bara september och nyss var de över 15 grader. Hur kan de bli så kallt så fort? Orkade inte leta fram min vinterjacka så tog skinnjackan med pälsvästen över samt halsduk men jag frös ändå hehe. Jag gillar hösten så den får stanna kvar ett tag till innan vintern kommer tycker jag! Men idag är det fredag och kaos på jobbet självklart. Fast jag är lite glad ändå, jag menar det är fredag! Och dessutom är det min lediga helg. Har känt mig riktigt trött på sistonde så jag tänker sova ut imon! Fast om Frank få bestämma så väcker han mig väl vid 7 .. Nu är de frukost, är så himla hungrig!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide