HEEEY MACARENA

Det är helg, dvs söndag och jobbhelg. Jobbade igår och är på jobbet nu igen såklart. Känns ärligt talat lite halvkul att gå upp kl 6 på en söndag men aja. Jag är så himla trött, som jag alltid är så här tidigt, right? Skriver jag någonsin någonting annat än att jag är trött? Haha skärping.
 
Slutar jobba 15.30 som tur är och jag känner att jag behöver röra på mig. Är faktiskt inte så jätte sugen på gymmet så tror jag ska gå min nya PW runda. Tar ca 30 min och den tiden har man ju alltid över egentligen. Förhoppningsvis är de lite varmare ute sen också så jag slipper ta dunjackan på mig haha, hatar att vara frusen av mig. Nä, nu blir det kaffe!
 
Untitled
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide