GODMORGON

Vaknade upp med ett strålande humör idag. Vaknade av att Frank slickade mig på näsan precis innan larmet ringde. Jag gjorde iordning mig och gick till spårvagnen. De håller på att bygger om så min spårvagn tar en annan väg vilket betyder att spårvagnen stannar precis utanför jobbet. Perfekt! Sitter själv i ett rum just nu och de är så skönt. Det är lite kaos i det stora rummet idag. Folk som ringer är himla trevliga och just nu är det strålande sol ute. För någon timme sen var det dimma, jag älskar dimma så det gör mig ingenting. Men det känns som att det är en såndär perfekt höstdag. Oh va allt känns bra idag! Haha, vilket konstigt inlägg det blev men nu vet ni att jag mår himla bra iaf.
 
Slutar jobbet 17.30 sen och jag funderar på att ta en promenad hem om vädret håller i sig. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide