.

Jag är konstant trött, någon som vet vad de kan bero på? Sover hela tiden förutom när jag är på jobbet känns de som. Kanske beror på att jag börjar bli förskyld, har lite ont i halsen. Förhoppningsvis bryter inte helvetet ut haha.
 
Hade iaf enhetsdag idag och jag va dötrött. Föreläsning halva dagen, lunch och sen genomgång av krishantering. Ska ha en övning på jobbet på torsdag gällande krishantering men jag är ledig! SÅ HIMLA GOTT. Vi har haft övning, två gånger tidigare tror jag och självklart var jag med på båda haha. Fy sånt är så sjukt segt men denna gång är jag ledig som sagt. Vi hade även en diskussion om hur vi skall göra om rummet vi sitter i och vi kom inte fram till något tror jag? som vanligt med andra ord. så vi får se vad som händer. 
 
Nu blir de dusch och sen sova! Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide