EN HELT VANLIG FREDAG ?

Godmorgon vänner. Visste ni att det är fredag? Att jag redan är vaken och på väg till jobbet? Att det är fredag den 13de? Blir typ alltid nervös fredag den 13de, haha är inte vidskeplig annars direkt. Har inte hänt något dåligt andra år vad jag minns? Fast känns som att man inte kan va nog försiktig. Känns inte som fredag, känns som helg. Patrik är ledig från jobbet idag så de kanske är därför. Jag måste gå upp och inte han, då måste de va helg haha. Det är kallt som sjutton ute och jag fryser, känner mig blå. Känner mig förstörd, blev inte många timmar sömn inatt heller. Tänkte alldeles för mycket.. Men det är fredag och jag tänker "fake it til you make it". Dvs le och va trevlig mot folk trots att jag varken orkar eller vill.. men det är ju fredag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide