BABY I HOPE THAT YOU ARE OKEJ

Skrev ett grinigt inlägg för en stund sen men de försvann? Trött man blir. Jag gnällde iaf om att jag var trött, hungrig och fått skoskav på båda hälarna och en lilltå av mina nya skor. Tufft liv man lever. Sitter på jobbet dessutom för er som inte hängde med haha fast inte i samma byggnad som vanlig. Sitter i en annan byggnad för tydligen är vi många som jobbar idag. Det syns inte på den långa kön iofs. Nä jag sitter och taggar sönder för att gå hem haha, bara 4 timmar kvar! Känner mig lite halvsjuk, ont i kroppen och halsen till och från. Herregud vilket gnälligt inlägg! Ska skärpa till mig nu och äta lunch, nomnom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide