ÄR DET DU SOM ÄR GALEN ELLER VÄRLDEN SOM ÄR SJUK

Igår bestämde jag mig för att jag skulle gå till gymmet idag. När jag vaknade imorse så kände jag bara bläääääää, vill inte till gymmet. Usch va jobbigt de kändes, va så himla otaggad. Men jag åt lite frukost, tog på mig kläderna och drog till gymmet ändå. Blev cardio tills jag verkligen tröttnade haha. Just nu är jag så himla stolt över mig själv för att jag faktiskt tog mig dit trots att jag verkligen inte ville. Har ätit frukost nr 2, duschat och skall se klart avsnittet med grey´s anatomy sen tänkte jag åka in till stan. Så tröttsamt att bara sitta hemma hela dagen ju. Kikade aldrig på kläder igår för jag hade helt enkelt ingen lust, men idag så!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide