KANELBULLENS DAG

Jag blev väckt imorse vid 9-tiden av en borrmaskin! Tydligen tyckte mina grannar att det var en smart ide att borra så tidigt på morgonen. Jag slutade jobbet vid 10 igår kväll och ville gärna sova länge på morgonen eftersom att jag ska jobba kväll hela helgen. Men iaf, hade ingen mat hemma heller så blev inte frukost fören vid 1. Då mötte jag upp Emma och Åsa vid Svingen och så gick vi till I Love Pizza och åt frukost/lunch. hihi perfekt på en fredag ju. Åsa börjar inte jobba fören 22 ikväll så jag och Emma köpte med oss sallad och promenerade till jobbet där vi sitter nu. Känner mig sjukt otaggad på allting just nu men jag har Emma iaf som är lika otaggad hon haha och ikväll kommer Åsa! Jag menar, man kunde ju haft de sämre <3
 
Och just de, kanelbullens dag idag. Jag kommer inte äta någon bulle alls, tycker inte att de är speciellt gott och jag är dömätt efter pizzan haha. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide