HEY IM HOME ALONE

Idag är jag ledig och jag måste sitta hemma hela dagen. Jag är så jäkla onöjd! Man skall måla golv och tak på alla balkongerna i huset. Så jag måste va hemma och släppa in målaren. Jag vägrar låta han gå in i lägenheten utan att jag är hemma dels för katterna och dels för att jag inte litar på folk jag inte känner. Jag är så himla misstänksam mot alla haha, speciellt med tanke på mitt jobb. Han va här och målade taket förut. Han kanske kommer tillbaka senare idag, kanske inte. Beroende på vädret liksom. Han kommer nog tillbaka imon med för att ta golvet och kanske taket igen. Ingen aning om vilken tid. DET VA DÅ JÄVLIGT MÅNGA KANSKE. Jag orkar inte sitta hemma för att någon kanske ska komma tillbaka, på min lediga dag. 
 
Dessutom är jag irriterad på HSB som äger huset. Vi fick en lapp i måndags om att vi skulle ta bort allt på balkongen för att de skulle måla på torsdagen. hela torsdagen. Bra framförhållning. Vi har ju både ett trägolv som vi lagt och byggt en ställning för nätet så att katterna kunde va ute. Vi fick riva bort ALLT igår. Som att kasta pengar i sjön, vi fixade golvet nu i somras. För våran hyresvärd sa att de va klara men balkongerna tidigare. Jag är så fruktansvärt trött på HSB. Vi gillar lägenheten men vill flytta på grund av HSB. Bara massa skit hela tiden och ingen kan någonting verkar det som. Man får knappt någon hjälp när man behöver de heller utan man får tjata till sig hjälp. Nä, både jag och Patrik har tröttnat nu. 
 
Ska försöka lugna ner mig med en kopp te haha och kolla grey´s anatomy. Både Frank och Gustav har somnat så då kanske jag kan få lite lugn och ro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide