EN TYP HUR BRA TORSDAG SOM HELST

Sådär då har jag bytt bank och ordnat med alla lån. Känns jätte bra att ha allt fixat och dessutom har vi nu en bankman. Han är jätte trevlig och förklarar allting så att till och med jag förstår haha. Efter mötet så åt jag och Patrik lunch tillsammans innan han va tvungen att åka tillbaka till jobbet. Jag är hemma nu och har friskanmält mig på jobbet så imon är det tillbaka till vardagen typ. Jag jobbar hela helgen och de känns okej trots att jag missar gåsajakten på söndag. Missade förra året också haha men förhoppningsvis så lyckas jag gå med nästa år!
 
Nu ska jag försöka underhålla katterna så att de inte river sönder hallen mer, dricka te och packa, packa, packa!



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide