DET REGNAR OCH DET SLUTAR ALDRIG

Idag har det inte hänt mycket alls. Spenderade några timmar i stan med Cissi och titta på allt julmys. Jag älskar verkligen julen men till och med jag tycker att affärerna drar igång julen lite tidigt när det fortfarade är oktober .. men annars så har jag bara fortsatt att packa här hemma och tittat på inredning på datorn.
Min mage känns bra nu iaf, vet inte vad som hände? Skönt att det är över och att de inte höll i sig allt för länge. 
 
Imon morgon ska jag och Patrik till banken för att fixa lån och byta bank men annars är jag ledig hela dagen. Funderar på att åka in till stan efter mötet och titta lite i affärer, är fattig som jag vet inte vad denna månaden haha men fönstershoppa kan man ju göra. Funderar även på om jag ska köpa sushi till lunch. Jag får se eftersom att jag inte vill förstöra min mage igen haha.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide