SUNDAY AND MONDAY CHILL

Igår var jag på stationen och hjälpte 3 personer på 7 timmar. Stolt över min insatts måste jag säga haha! Satt mest i soffan, tjöta och kolla tv. Men jag menar det är inte många som orkar ta sig någonstans på en helg, då är det lättare att ringa.
 
Gjorde inte många knop när jag kom hem heller. Patrik hade rensat i förrådet och tagit med två lådor upp som jag gick igenom. Slängde en del gamla saker och sen la jag mig på soffan, igen hihi. Tror jag somnade i soffan vid 7 .. Jag va så himla trött. Skulle sova ut idag men jag vaknade vid halv 8 ändå. Idag ska jag inte göra mer än att tvätta, jag behöver en ta-det-lugnt-hemma-dag! (ska bli skönt att ha tvättmaskin och torktumlare i nya lägenheten så man slipper lägga ner en hel dag på att tvätta!)
 
 

Kommentarer
Postat av: ELMUSTASCHIOBÄSTIS

Men min fina bästis, hur kan man vara så jävla VACKER TOKSNYGG FIN UNDERBAR? Loveyou


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide