NÖÖÖÖÖJD ÖVER MITT BYTE AV BANK

FIXAT. Allt som har med banker att göra är fixat! Jag gillar inte Swedbank upptäckt jag idag. Gick ju dit för att avsluta ett konto som jag har hos dem och han ville inte hjälpa mig ... han sa att jag fick gå till Nordea, dvs min nya bank och så skulle personal där avsluta mitt konto. När jag kom till Nordea och förklarade så blev tjejen som hjälpte mig förbannad för tydligen så ska Swedbank inte ha några problem alls att avsluta mitt konto. Men men jag fick hur bra hjälp som helst av tjejen på Nordea så jag är glad att jag bytt till den banken! 
 
Den bilden jag lade upp igår, den med body butters från Body Shop. Råååkade visst köpa den ... haha blev någon förvånad? Men de kändes ändå värt, under 200 kr för 3 olika body butters. Alla doftar hur underbart som helst. Vem vet, kanske behöver gå tillbaka och köpa alla i full size hahah. Orkar inte med mig själv. Nu blir det sallad och julmust till lunch, mums!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide