FÖR DET ÄR EXAKT 30 DAGAR KVAR TILL JULAFTON

Igår var jag och Patrik på Liseberg tillsammans med Hanna och Ankan. Det va hur mysigt som helst, vi gick runt, myste handlade lite och vi åt middag på.. heter den järnvägsrestaurangen? Iaf den restaurangen som ligger vid bergbanan. Maten var supergod även om det tog ett tag innan maten kom. Det va väldigt mycket folk så man förstår ju men det är ändå segt att vänta på maten i över en timme. Jag lyckades ta några kort men alla blev suddiga ... Inte lätt att ta kort när man trängs med flera hundra personer. 
 
Jag och Patrik har åkt runt hela dagen idag. Vi åkte först till Nordstan och trängdes med folk för att hitta en plånbok till Patrik. Sen åkte vi till MediaMark för att titta på kylskåp, frys och micro till nya lägenheten. Vi åkte förbi djuraffären och även mataffären på väg hem. När vi kom hem bakade jag både chokladmuffins med chokladglasyr och kardemummamuffins som blev hur goda som helst. Nu gör Patrik middag, han provar på något nytt recept och jag tror att det blir kycklinggratäng? Aja de blir säkert bra vad det än blir hihi. Nu ska jag mysa vidare med en muffins, ett glas cola och kardashian på tv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide