EN SÅN DAG DÅ MAN BORDE STANNAT I SÄNGEN

Nu är det sista rasten och bara två timmar kvar innan jag drar från jobbet. Att bara jobba 8 timmar på en måndag är guld värt! Jag va helt galet trött imorse och irriterad utan anleding. Eller anledningen va väl att jag var trött hihi men nu är det bättre! Funderar på om jag ska åka in en snabbis till stan nu efter jobbet och kika på julklapp till Patrik. Vi har kommit överens om att bara köpa något litet till varandra då vi tänkte köpa en kyl och frys till oss i julklapp istället. Det är jag så nöjd med. Bara 17 dagar kvar till flytt! Känns som att allt jag pratar om och tänker på är flytten men jag längtar så mycket att jag spricker! Hoppas att ni står ut med mig ändå!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide