MORGONTRÖTTIS

Hallå, vet ni vad? Igår när jag kom hem från jobbet så somnade jag typ direkt på soffan. Då var klockan 6 och jag vaknade igen kl 9. Sen låg jag vaken och tittade på Grimm med Patrik och vid typ halv 11 så somnade jag igen och vaknade vid 20 över 6 imorse. Hur gott är inte de då? Nöjdaste tjejen i stan, va länge sen jag sov så mycket. Idag är det jobb ända fram till halv 5 och imon är jag äntligen ledig! Det är min ända ledig dag denna veckan och det är rätt segt men what to do. Imon så har jag bestämt mig för att ta en PW när jag vaknar, sen frukost och mys framför tvn och sen tänkte jag köra slut på mig själv på gymmet! Kommer bli en grym dag imorgon men nu blir det frukost!
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide