LET THE TIME GO

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera sista tiden men jag känner helt enkelt att jag inte har någonting att säga. Jag har ingen inspiration överhuvudtaget. Aja igår var det jobb med min goa elev Catharina och hon satt hela dagen och tog samtal själv! Så jag sitter bara bredvid och stöttar och hjälper till om hon har frågor. Idag jobbar vi samma tid 15-23 och jag förväntar mig att hon är lika duktig idag som igår så att jag kan sitta bredvid och ta det lugnt hihi. 
 
Imon så kommer älsklingen hem igen, oh vad jag har längtat! Tråkigt nog så jobbar jag imon fram till halv 7 tror jag och Patrik kommer hem på morgonen vid 10 så vi missar varandra precis.
aja så länge jag får träffa honom imorgon och sova med honom så är jag lyckligast i världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide