INTE ALLTID SÅ HÄRLIGT ATT GÅ UPP KL 6 PÅ EN LÖRDAG.

Godmorgon! Just nu befinner jag mig på nya jobbet. Eller ah, jag ät på en annan avdelning 1-2 dagar varje vecka och hjälper till. Att komma hit är lite som att vara på semester haha. Ingen stress alls och dagarna flyter sakta på. Kom hit 7.30 imorse och då var det möte. Sen gick jag till mitt rum och då tog det 40 minuter att få igång datorn .. haha höll på att tappa det helt, jag har ju inget tålamod alls. Det händer inte mycket alls idag, känner mig helt rastlös. Jag är ju van att jobba på i 110 fram tills att jag slutar. Jag sitter ju aldrig still och inte gör någonting. Aja lika bra att öva upp tålamodet haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide