GODMORGON

Godmorgon! Jag och Patrik har varit vakna sen 7 imorse eftersom att en kille skulle komma hit och byta blandare så att våran diskmaskin kan fungera normalt. Just nu är både den killen här och även en elektriker haha. Fullt ös i köket nu och Patrik försöker att hålla undan våran nyfikna lille katt. Jag sitter själv i soffan och bara låter dem hålla på, jag fattar ändå inte vad de gör liksom. Ska fixa mig om en liten stund och även äta frukost för vid halv 1 ska jag träffa cissi. Så sjukt länge sen jag träffade henne så det kommer bli superkul! 
 
Sen ska jag försöka att hinna med att träna och även sova lite för sen ska jag jobba natten. Blir första natten för min elev Catharina men det kommer nog gå hur bra som helst. Emma och Sandra ska också jobba natten så det kommer bli grymt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide