MÅNDAG

Dagen började sämst. Hade ställt klockan men kände inte att jag ville gå upp så tryckte på snooze. trodde jag. så jag försov mig men hann med spårvagnen jag skulle med ändå. Tro fan att det är problem med spårvagnarna och att ALLA ska med samma spårvagn som mig. Det va så sjukt mycket folk, det va trångt och precis alla va typ tvugna att dra mig i håret.
 
Aja hoppas skitdagen blir bättre sen, har fortfarande ingen matlust men ska försöka få i mig lite gröt till frukost iaf. Känner att jag behöver äta idag om jag ska orka med träningen ikväll. Ska träna ensam ikväll ju. om inte jenny är sugen .. hm ska kolla med henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide